dinsdag 9 maart 2010

Nieuwste lid van de familie


Whaaaa, ik kan het haast niet geloven maar ik heb gewoon een A2 printer in mijn atelier staan. Ik kan nu mooie en ook vooral goede reproducties van mijn werk gaan maken, met speciale UltraChrome K3-inkt op posterformaat! Nog even gaan bekijken hoe die precies werkt...
(epson Stylus Pro 3880)

Newest member of the family
Whaaaa, I cant believe it! I've got a A2 printer in my studio. I can make beautiful and correct coloured reproductions of my work, with special UltraChrome K3-inkt, just have to figure out how it works...

4 opmerkingen:

  1. Wo. Wat een apparaat! Indrukwekkend hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een reusachtig ding!!

    Ik ben trouwens naar de melkfabriek in Emmen geweest. Ik vond je werk echt prachtig! De detailering is enorm.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Marloes, leuk om te horen! Ik ben inderdaad nogal pietepeuterig, misschien soms te! Maar ja he, je blijft er lekker bezig van :-)

    BeantwoordenVerwijderen